درباره ما

درباره ما

مجموعه‌ی بزرگ سرای ایرانی

راه‌های ارتباطی

0253102

ما مجموعه ای هستیم که در سال ۱۳۹۴ به منظور حمایت از تولید داخلی و حذف واسطه‌ها و صرفه جویی در زمان و تسهیل امر خرید برای شما هموطنان ارجمند، با ارائه کالاهایی با کیفیت بالا و همچنین قیمتی کاملا مناسب و رقابتی در شهر مقدس قم، شاه‌راه مواصلاتی کشور شروع به کار کردیم.

به لطف اعتماد شما در مدت زمان بسیار کوتاهی به بزرگترین هایپر مارکت تخصصی تهیه جهیزیه در کل کشور تبدیل شدیم و سهم عمده­‌ای از تامین بازار لوازم خانگی، فرش دستباف و ماشینی، مبلمان مدرن، کلاسیک و اداری، لوستر، لوازم ورزشی، دکوراسیون، مبلمان اداری و کالای دیجیتال کل کشور را به دست آوردیم.

در آذر ماه سال ۱۳۹۹ برای ادامه حرکت در راستای آرمان اصلی شرکت که همانا حمایت از تولید ملی و احترام به مشتری می باشد، فضای فروشگاه را به بیش از ۵۰هزار متر مربع افزایش دادیم تا بتوانیم با فراهم کردن تنوع بسیار بالایی از اجناس مختلف، قدرت انتخاب شما را در زمان خرید بالا ببریم.

در راستای استقبال پر شور مردم و با هدف رفاه حال هم میهنانمان، ابتدا در تیر ماه سال 1401 در شهر بزرگ اصفهان 36 هزار متر و سپس در آذر ماه سال 1402، 110 هزار متر در پایتخت ایران، شهر تهران به وسعت سرای ایرانی افزودیم.

ما در سرای ایرانی با نوآوری در فراهم کردن شرایط متنوع خرید اقساطی و ارسال رایگان کالا به سراسر کشور، تضمین قیمت و تضمین کیفیت، پایه گذار سبک جدیدی از مشتری‌مداری هستیم.