دستگاه تصفیه هوا باید بخرید اگر …

تصفیه هوا
تصفیه هوا

اگر می‌خواهید هوای تمیز و بدون آلودگی در هر محیطی داشته باشید، یکی از بهترین راه ها داشتن یک تصفیه کننده هوا است. این دستگاه ها آلودگی‌های موجود در هوای محیط را فیلتر می‌کند و هوای تمیز را برمی‌گرداند.

در ادامه به شرح این موضوع و ضرورت داشتن این دستگاه در هر محیطی خواهیم پرداخت.

▪مشکلات تنفسی و یا آسم

در فصل بهار با شروع گرده افشانی، محرک ها برای بیماری های تنفسی و آسم تشدید می‌شود و آرامش فرد را میگیرد، اگر چه نمی‌شود هوای بیرون از خانه را پاکسازی کرد اما میتوان هوای سر بسته‌ی خانه، محل کار و … را به محیط بهتری تبدیل کرد.

دستگاه تصفیه‌ی هوا از عوامل مهمی است که میتواند به کاهش محرک‌ها کمک کند.

دستگاه تصفیه هوایی که برای افزایش کیفیت دمای محیط مناسب است که از فیلترهای هپا و کربن اکتیو استفاده کند. در دستگاه هایی که فیلتر هپا وجود دارد ذرات بسیار کوچک را هم جذب می کند و فیلتر کربن اکتیو به عنوان یک مکمل در افزایش کیفیت هوای محیط عمل می‌کند.

▪وجود حیوانات خانگی

پوست و موی حیوانات خانگی یکی از عوامل تشدید آسم و یا مشکلات تنفسی و یا حتی شروع این بیماری ها باشد. یکی از اقدامات سریع برای از بین بردن این محرک آلرژی‌ و … علاوه بر گردگیری و جارو کشیدن، میتواند استفاده از یک دستگاه تصفیه‌ی هوا باشد .

همانطور که پیش‌تر گفتیم فیلتر هپا (heap) با قدرت جذب بسیار بالایی که دارد ذرات بسیار ریزی که در هوا وجود دارد را از بین میبرد.

▪ممکن است در منزل شما سیگار روشن شود

دود سیگار اثرات منفی قابل توجهی بر سلامت فردی که سیگار میکشد و اطرافیان دارد و باز کردن پنجره هم نمی‌تواند از این ضررها جلوگیری کند. استفاده از یک تصفیه ی هوا با جمع کردن هوای مضر تا حد زیادی می‌‎تواند جلوی این ضررها را بگیرد به شرطی که فن آن بسیار قدرتمند باشد.

▪شما در یک خیابان شلوغ یا اطراف ساختمان در حال ساخت و ساز زندگی می‌کنید

اگر ساختمان شما در یک خیابان شلوغ و پر تردد واقع شده است و یا این که در اطراف یا حتی در خود ساختمان شما، ساخت و ساز اتفاق می‌افتد بسته نگه داشتن پنجره ممکن است مقداری جلوی ورود آلودگی ها را بگیرد اما شما نمیتوانید تضمین کنید که از ورود ریز گردهای آلرژی‌زا جلوگیری کرده‌اید. 

در این شرایط چه مشکل تنفسی داشته باشید چه نداشته باشید وجود یک دستگاه تصفیه‌ی هوا ضروری است. زیرا ذرات معلقی که توسط اتومیبل ها در هوا پخش می‌شود برای هر انسانی مضر است.

✔نکاتی سریع برای انتخاب دستگاه تصفیه هوا
  • قبل از خرید دستگاه لازم است تا به یکسری نکات توجه کنید تا انتخابی مطمئن داشته باشید در ادامه به این نکات اشاره خواهیم کرد:
  • قبل از خرید جایگاه مناسبی را برای گذاشتن دستگاه انتخاب کنید تا در زمان خرید بتوانید ابعاد دستگاه را متناسب انتخاب کنید.
  • به دنبال تصفیه کننده‌ای باشید که ددر فیلتر کردن نیازهاای خاص شما باشد.( به طور مثال دود سیگار یا داشتن حیوانات خانگی)
  • به سطح نویز در مشخصات محصول نگاه کنید. با توجه به جایی که دستگاه خود را قرار می‌دهید ممکن است به یک دستگاه کم صداتر نیاز داشته باشید.
  • به میزان مصرف برق دستگاه و همچنین به میزان هزینه‌های نگهداری آن توجه کنید.
  • در هنگام خرید به قابل حمل بودن یا نبودن دستگاه تصفیه‌ی هوا دقت کنید.
  • اگر همچنان نمیدانید دستگاه تصفیه ی مناسب شما کدام گزینه است، کارشناسان فروش ما در سرای ایرانی میتوانند به شما کمک کنند تا بهترین تصمیم را برای خرید بگیرید.

همچنین در سرای ایرانی می توانید دستگاه تصفیه ی هوا را بدون این که نگران قیمت آن باشید به صورت اقساط بلند مدت خرید کنید.

پیام بگذارید

بایگانی‌ها

آخرین نوشته ها